Posiada wykształcenie wyższe, ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach na kierunku finanse i ubezpieczenia.
Praktykę zawodową zdobywał w EY (usługi księgowe) oraz PwC (dział doradztwa). Ponadto od marca do czerwca 2012 r. zajmował stanowisko referenta ds. analiz w Beskidzkim Domu Maklerskim. Z Grupą TDJ związany jest od 2012 r. Między 2012 a 2016 rokiem zajmował w TDJ SA odpowiednio stanowiska analityka finansowego oraz kierownika Działu Inwestycji i Nadzoru Właścicielskiego. W latach 2016 - 2018 pracował jako manager ds. restrukturyzacji PRIMETECH SA (dawniej: KOPEX SA), pełniąc w spółce również funkcję prokurenta (do 2018 roku). Od 2014 roku związany jest z FAMUR SA. W spółce zajmował kolejno następujące stanowiska: analityk ds. relacji inwestorskich, manager ds. strategii i inwestycji oraz dyrektor ds. delacji inwestorskich (obecnie). Pełni również funkcje zarządcze oraz nadzorcze w innych spółkach z Grupy FAMUR piastując następujące stanowiska:
prezes zarządu - PBSz 1 sp. z o o.,
prezes zarządu - FAMUR FINANCE & RESTRUCTURING sp. z o.o. (dawniej: KOPEX FINANCE & RESTRUCTURING sp. z o.o.),
prezes zarządu - FAMUR INVEST sp. z o.o.,
członek Rady Nadzorczej - RELT sp. z o.o.,
członek Rady Nadzorczej - K- CONSTRUCTION sp. z o.o.(dawniej: KOPEX CONSTRUCTION sp. z o.o.),
członek Rady Nadzorczej - EX-COAL sp. z o.o. (dawniej: KOPEX EX-COAL sp. z o.o.),
członek Rady Nadzorczej - Śląskie Towarzystwo Wiertnicze "DALBIS" sp. z o.o.,
członek Rady Dyrektorów - KOPEX AFRICA Ltd.
Ukończył studia na Akademii Ekonomicznej w Krakowie na kierunku zarządzanie i marketing. Pełnił funkcje w organach spółek takich jak, m.in. Ponar Wadowice SA, Ponar Silesia SA oraz funkcje menadżerskie w Toyota Motor Poland Co. Ltd. Od 2009 r. do 2014 r. pełnił funkcję prezesa zarządu w Odlewni Żeliwa Śrem SA, Pioma-Odlewnia sp. z o.o. oraz Polskiej Grupie Odlewniczej SA. Od stycznia do lipca 2016 r. był wiceprezesem zarządu w ELGÓR + ZAMET sp. z o.o. Od 1 października 2014 r. pełni funkcję prezesa zarządu FAMUR SA, a od 21 lutego 2017 r. funkcję przewodniczącego Rady Nadzorczej Elgór + Hansen SA.
Ukończył Akademię Ekonomiczną w Katowicach uzyskując tytuł magistra oraz studia podyplomowe menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 2003 r. związany jest z branżą maszynową. W latach 2003-2008 pracował jako specjalista ds. analiz finansowych w Biurze Doradców Zarządu w spółce ELGÓR + HANSEN sp. z o.o. Następnie, od 2004 r. pełnił funkcje zarządcze w spółce ELGÓR + ZAMET sp. z o.o., w tym na stanowisku prezesa zarządu (do 1 lipca 2016 r.). Od stycznia 2016 r. pełni funkcję wiceprezesa zarządu FAMUR SA, a od 21 lutego 2017 r.- sekretarza Rady Nadzorczej spółki Elgór + Hansen SA.
Posiada wykształcenie wyższe. Ukończył studia na Wydziale Transportu Politechniki Śląskiej w Katowicach. Ukończył także podyplomowe studia menadżerskie oparte na strukturze programu MBA organizowane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie przy współpracy z Uniwersytetem Minnesota USA. Zdobył także uprawnienia syndyka i likwidatora oraz może zasiadać w Radach Nadzorczych JSSP. Pan Tomasz Jakubowski rozpoczynał karierę zawodową w Przedsiębiorstwie Robót Inżynieryjnych Przemysłu Węglowego z siedzibą w Katowicach, gdzie był zatrudniony w latach 1988 -1990. W latach 1991 - 2002 pełnił funkcję kierownicze i był członkiem w zarządach m.in. spółek : POLARIS Chłodnie Śląskie sp. z o.o., PPCh CHEMIA-WROCŁAW S.A., LODUS sp. z o.o. , BRADUS sp. z o.o. , Zakłady Mechaniczne ZAMET S.A. Podczas swojej kariery zawodowej pełnił funkcje kierownicze i był członkiem zarządów wielu spółek kapitałowych Grupy TDJ. Od początku istnienia, tj. od 2002 r. jest związany z Grupą FAMUR. W latach 2003 – 2010 pełnił funkcję prezesa i wiceprezesa zarządu FAMUR SA. Od 2004 roku był także prezesem zarządu Fabryki Zmechanizowanych Obudów Ścianowych FAZOS SA z siedzibą w Tarnowskich Górach. Od stycznia do listopada 2006 r. pełnił funkcję członka zarządu Fabryki Maszyn Górniczych PIOMA SA w Piotrkowie Trybunalskim. W okresie od 2014 do 2015 sprawował funkcję wiceprezesa zarządu ds. restrukturyzacji i rozwoju w Kompanii Węglowej SA oraz w latach 2002 – 2014 członka rady nadzorczej w Kompanii Węglowej SA. W latach 2018 – 2019 sprawował funkcję prezesa zarządu Zamet Industry sp. z o.o., w latach 2017 – 2019 był przewodniczącym rady nadzorczej Zamet – Budowa Maszyn SA. W okresie od 2015 do 2019 piastował stanowisko prezesa zarządu Zamet SA i był odpowiedzialny za całokształt działalności spółki i Grupy Kapitałowej Zamet. Obecnie - wiceprezes zarządu ds. operacyjnych underground FAMUR SA.
Ukończyła Akademię Ekonomiczną w Krakowie na kierunku Finanse oraz studia podyplomowe z prawa finansowego i podatkowego w Szkole Głównej Handlowej, a także z zakresu prawa gospodarczego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Ponadto, zdała państwowy egzamin na doradcę podatkowego i uzyskała wpis na listę doradców podatkowych. Przebieg kariery zawodowej Doroty Wyjadłowskiej przedstawia się następująco:
Dorota Wyjadłowska spełnia ustawowe kryteria niezależności członka Rady Nadzorczej PRIMETECH SA.
Posiada wykształcenie wyższe. Studiował na Wydziale Menedżerskim w Wyższej Szkole Handlu i Prawa w Warszawie, gdzie uzyskał tytuł magistra ekonomii (specjalizacja: zarządzanie strategiczne). Edukację w zakresie zarządzania ryzykiem zdobywał w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (Podyplomowe Studia Zarządzania Ryzykiem w Instytucjach Finansowych). W 2006 r. został członkiem The Institue of Internal Auditors, FL, USA W 2008 r. uzyskał dyplom Certified Internal Auditor (CIA). Posiada kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami (Prince2 Foundation Examination). Członek International Compliance Association –uzyskał dyplom ICA International Diploma in Governance, Risk & Compliance. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze audytu zapewnienia zgodności, audytu wewnętrznego i kontroli specjalnych, audytów doradczych, doradztwa w sprawach spornych, zarządzania ryzykiem oraz w projektach z zakresu zarządzania ryzykiem oszustw i nadużyć. Realizował projekty w wielu branżach: finansowej, logistyki, transportu, zarządzania nieruchomościami, geodezji i kartografii, zarządzania projektami infrastrukturalnymi, IT i telekomunikacji, hotelarstwa i gastronomii/zarządzania ośrodkami wczasowymi, deweloperskiej, czy w przemyśle lekkim. Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie i nadzorcze, w tym jako członek komitetów inwestycyjnych. Przez kilkanaście lat współpracował bezpośrednio z zarządami i radami nadzorczymi spółek sektora prywatnego i publicznego, m.in.:
2018 Zarządzający Ryzykiem (TFI Energia)
2017-2018 Menedżer ds. Zgodności i Zarządzania Ryzykiem (PFR Ventures)
2016 Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (The Raven Group)
2016 Pełnomocnik Zarządu ds. projektu pre-pack (Kopex-Famago)
2015/2016 Członek Rady Nadzorczej (Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych)
2015 Dyrektor ds. Jakości i Ryzyka Operacyjnego – Członek Zarządu (PKP Polskie Linie Kolejowe)
2012-2015 Dyrektor Zarządzający ds. Audytu i Kontroli (Grupa PKP)
2012-2015 Członek Rady Inwestorów Funduszu Własności Pracowniczej PKP (Legg Mason TFI/ING TFI)
2008-2012 Dyrektor Departamentu Nadzoru i Kontroli Ryzyka, Audytor Wewnętrzny (PKO TFI)
2006-2008 Dyrektor Inspektor Nadzoru (PZU TFI)
2003-2005 Compliance & Financial Risk Manager (Grupa CA IB)
2001-2005 Inspektor Nadzoru (BPH TFI)
Ukończone kursy i szkolenia:
Private Equity and Venture Capital (Università Bocconi, 2018), ICA International Diploma in Governance, Risk and Compliance (2017), Dyplom potwierdzający pozytywny wynik egzaminu dla kandydatów na członków rad
nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa (2015), Audyt wewnętrzny (EY, 2013), Prince2 Foundation Examination (Infovide-Matrix, 2010), Certified Internal Auditor (IIA, 2008), Compliance/AML Workshops (Credit Suisse, 2008), Preparing Financial Statements, Managerial Accounting, Managing People (BPP Professional Education, 2006).
Tomasz Kruk spełnia ustawowe kryteria niezależności członka Rady Nadzorczej PRIMETECH SA.
PRIMETECH Spółka Akcyjna
ul. Armii Krajowej 51, 40-698 Katowice
POLSKA